Tablets, smart, mobiele horloges ... alles wat je zou willen vinden is . Het Engels Hof van Castellana opende vandaag haar nieuwe ruimte Huawei , de grootste in de wereld, niet het tellen van het merk centra in hun land van herkomst, China.
Huawei is zich bewust van de felle concurrentie die bestaat in de sector en heeft daarom ontwikkelde een lange - termijn om zijn marktpositie te versterken. Het merk is toegewijd aan het ontwerpen en mode gecombineerd met culturele en artistieke elementen. In Bovendien, de high - end terminals zal toenemen tot het bedrijf te positioneren onvermijdelijke referentiepremie segment.
Wereldwijd heeft het bedrijf haar merkwaarde dankzij versterkt om de opname ervan in 2015 voor het tweede achtereenvolgende jaar in de rangschikking van de Best Global Brands Interbrand, een van de 100 meest waardevolle merken. Huawei waarde bedroeg 5.000 miljoen dollar aan het bedrijf in stand 88. Zo gezegd, het merk is een van de snelst groeiende in de technologiesector.
Huawei is een high - end merk dat kijkt naar de wereld door een nieuwe lens te onderscheiden zich van andere merken. 2.0 neemt een visie van uw bedrijf door middel van een verdere versterking van de cultuur van techniek en innovatie. 'Cultuur Technology', dat is hoe het bedrijf bepaalt zijn filosofie. Het is gelegen op het kruispunt van creatieve cultuur (kunst, mode, design en fotografie) en technologie om deze twee pijlers kanaliseren via creativiteit.
De nieuwe ruimte in het Engels Hof biedt een gastvrije en functionele omgeving die het mogelijk maakt de consument om het apparaat dat het beste past bij hun behoeften door ervaring en professioneel advies te kiezen. Dit punt van verkoop is de eerste die het bedrijf heeft veel uit China en dient als een referentie in de internationale uitrol van het nieuwe imago van het bedrijf dat zal binnenkort worden uitgebreid naar andere delen van Europa en de Verenigde Staten.
Bekijk meer replica rolex en Rolex Masterpiece II
没有评论:
发表评论